Odwodnienie ACO CITY Drain 150, klasa E600
- materiał: beton
- długość [mm]: 2000
- szerokość [mm]: 340
- wysokość [mm]: 340
- kolor: szary, antracyt
Opis produktu
Monolityczny, kanał szczelinowy, wykonany z betonu. Odwodnienie stosowane w drodze i na parkingu gwarantuje bezpieczeństwo ruchu oraz komfort dla pojazdów i pieszych, dzięki niezawodnemu odprowadzaniu opadów atmosferycznych i monolitycznej konstrukcji.
Odwodnienie monolityczne z betonu ACO City Drain 150, klasa C250
- materiał: beton
- długość [mm]: 1000
- szerokość [mm]: 190
- wysokość [mm]: 160
- kolor: szary, antracyt
Opis produktu
Monolityczny, kanał szczelinowy, wykonany z betonu. Odwodnienie stosowane w drodze i na parkingu gwarantuje bezpieczeństwo ruchu oraz komfort dla pojazdów i pieszych, dzięki niezawodnemu odprowadzaniu opadów atmosferycznych i monolitycznej konstrukcji.
Odwodnienie monolityczne ACO Drain® Monoblock PD100V w kolorze antracytowym
- materiał: polimerbeton
- długość [mm]: 1000
- szerokość [mm]: 150
- wysokość [mm]: 230
- kolor: naturalny, antracytowy
Opis produktu
Monolityczne odwodnienie stosowane w drodze i na parkingu gwarantuje bezpieczeństwo użytkowania poprzez niedemontowalny ruszt. Niekontrolowane otwarcie kanału w pasie drogowym może powodować uszkodzenia pojazdów i grozić wypadkiem. Wąskie szczeliny rusztu dopasowane są do ruchu pieszego, a nawet obuwia użytkowników (w tym obcasów). Monolityczne rozwiązanie występuje w różnych kolorach, np. naturalnym, antracytowym, dzięki czemu dopasowuje się do jezdni. Łatwe czyszczenie bez konieczności demontowania rusztów. Wysoka klasa obciążenia i łatwy montaż.
Odwodnienie ACO Drain® Multiline V100 z rusztem z tworzywa sztucznego kl. C250
- materiał: polimerbeton
- długość [mm]: 1000
- szerokość [mm]: 135
- wysokość [mm]: 210
Opis produktu
Najczęściej stosowana nawierzchnia z kostki wymaga zastosowania kanału w kl. C250. Bezśrubowe mocowanie rusztów typu Drainlock gwarantuje szybki montaż oraz łatwe czyszczenie kanału. Ruszt z tworzywa w tej części twojego projektu sprawdzi się najlepiej. Materiał rusztu może jednak zostać dobrany do indywidualnych potrzeb funkcjonalnych i estetycznych.
Odwodnienie ACO KerbDrain® KD305
- materiał: polimerbeton
- długość [mm]: 500
- szerokość [mm]: 150
- wysokość [mm]: 305
- kolor: szary
Opis produktu
ACO KerbDrain® jest jednoczęściowym krawężnikiem z polimerbetonu, spełniającym także rolę kanału odwodnieniowego. System pozwala na elastyczność w projektowaniu i kształtowaniu dróg, parkingów, rond i przystanków autobusowych. Różnorodność szerokości i profili umożliwia instalację systemu w mieście, na drogach szybkiego ruchu, a także na autostradach. Klasa obciążeń D400, zgodnie z normą EN 1433. Ponadto rekomendowane są dodatkowe elementy przystosowane do przejść dla pieszych, przejazdów dla wózków oraz do układania w łuku.
Odwodnienie punktowe ACO Combipoint 300x500 kl. C250
- materiał: żeliwo
- długość [mm]: 500
- szerokość [mm]: 300
- wysokość [mm]: 630
Opis produktu
Przejezdny wpust o dużej pojemności hydraulicznej. Szybka i łatwa instalacja dzięki małej masie. Klasa obciążenia D400, zgodnie z BDS EN 124:2003. W trakcie montażu wpust może być obracany, rozciągany lub skracany teleskopowo i/lub zainstalowany pod kątem.
Separator zawiesin ACO CS
- materiał: żelbet
- pojemność osadnika [l]: 1000-15000
- średnica [mm]: 1200-2800
- wysokość [mm]: 2430-4295
Opis produktu
Ścieki deszczowe niosą ze sobą zanieczyszczenia w postaci zawiesiny ogólnej.
Rozporządzenie z 8 lipca 2004 r. Dz. U. Nr 168, poz. 1763 nie zezwala na odprowadzanie do odbiornika ścieków o zawartości zawiesiny ogólnej większej niż 100 mg/l.
W związku z tym ścieki zawierające zawiesiny powyżej wymaganego stężenia powinny być przed wprowadzeniem do separatora podczyszczone w osadniku wstępnym.
Wielkość i rodzaj separatora zawiesin dostosowuje się indywidualnie.
Separator substancji ropopochodnych Lamella C-NST
- materiał: żelbet
- przepływ nominalny [l/s]: 3-200
- maksymalny przepływ hydrauliczny [l/s]: 30-2000
- średnica [mm]: 1440-2800
- wysokość [mm]: 2075-3965
Opis produktu
Żelbetowy separator substancji ropopochodnych z wkładem lamelowym. Klasa obciążenia D400 (do 40 ton). Przepływ nominalny od 3 do 200 l/s. Podstawą skuteczności działania separatora typu Lamella C-NST (redukcji substancji ropopochodnych w dopływających ściekach) jest powierzchnia czynna zbiornika oraz powierzchnia wkładu lamelowego o określonych parametrach technicznych, wynikająca ze współczynnika obciążenia jednostkowego powierzchni. W separatorze zastosowano wkłady lamelowe polipropylenowe wielostrumieniowe. Wskaźnik flotacji grawitacyjnej cieczy lekkiej oraz flotacji wspomaganej przez wkład lamelowy dla przepływu nominalnego jest zgodny z wymaganiami normy PN-EN 858.
System retencji i rozsączania ACO Stormbrixx HD
- materiał: tworzywo
- długość [mm]: 1200
- szerokość [mm]: 600
- wysokość [mm]: 612
Opis produktu
Istotą ACO Stormbrixx są segmenty podstawowe o wymiarach 1200x600x306mm, które układa się na miejscu budowy łącząc je w system blokowy. Dzięki łączeniu poszczególnych elementów „na zakładkę” uzyskuje się szczególnie trwałą strukturę. Nieckowate przestrzenie wewnętrzne ułatwiają prowadzenie kamery kontrolnej lub końcówki urządzenia czyszczącego.
System rozsączania i retencji ACO Stormbrixx SD (w ternie zielonym)
- materiał: tworzywo
- długość [mm]: 1200
- szerokość [mm]: 600
- wysokość [mm]: 914
Opis produktu
Istotą ACO Stormbrixx w terenach zielonych są segmenty podstawowe o wymiarach 1200x600x457mm, które układa się na miejscu budowy, łącząc je w system blokowy. Dzięki łączeniu poszczególnych elementów „na zakładkę” uzyskuje się szczególnie trwałą strukturę. Nieckowate przestrzenie wewnętrzne ułatwiają wprowadzenie kamery kontrolnej lub końcówki urządzenia czyszczącego.
Regulator przepływu ACO Q-brake
- materiał: stal nierdzewna AISI 304
- przepływ nominalny [l/s]: 1-100
Opis produktu
ACO Q-brake Vortex jest pionowym wirowym regulatorem przepływu wody opadowej. Jest mniej podatny niż np. kryzy dławiące na niedrożność (zapchanie) oraz umożliwia większe przepływy przy niższym ciśnieniu słupa wody, poprzez zainstalowanie przewężenia na wylocie o przekroju 4 do 6 razy mniejszym. Zapewnia przewidywalną wydajność kontrolną, uruchamia się automatycznie, minimalizuje ryzyko niedrożności. Zmniejsza potrzebę konserwacji, eliminuje bezpośredni dostęp człowieka; prosty montaż. Pasuje do wielu rodzajów studzienek, jest trwały i odporny na korozję, dostosowywany indywidualnie do konkretnych potrzeb wydajności.